עוסק פטור

עוסק פטור

פתיחת עוסק פטור בנתניה והסביבה

מה זה עוסק פטור

עוסק פטור לפי הגדרת מע״מ (מס ערך מוסף) הינו עד תקרת סכום של כ- 100,000 ש״ח כיום.

הרבה אנשים מתבלבלים וחושבים שהגדרת עוסק פטור הינו פטור מכול מס כלשהו , היום שתקרת עוסק פטור עלתה לסכום הנ״ל הפטור חל על מעמ בלבד ויתכן מאוד שמס הכנסה וביטוח לאומי (אם לא נעשה צעדים נכונים) יקחו מאיתנו סכומים לא מבוטלים שיכולים להגיע לאלפי שקלים)

בכדי לצמצם את עלויות המס הללו למרות שמדובר בעוסק פטור אנחנו צריכים להכיר בהוצאות כפי שנותן לנו החוק משרדנו עוזר לכם להכניס את מקסימום ההוצאות ולמזער את המס והביטוח הלאומי לתשלום (אם בכלל).

בעת שאנו ניגשים וחושבים על פתיחת תיק, משרדנו מתמחה בפתיחת עוסק פטור בנתניה חשוב להבין האם אנחנו צופים הכנסות בזמן הקרוב , זו סיבה ראשונה שחייבת בפתיחת עוסק פטור . מומלץ להתחיל עסק פטור ורק אז מורשה או חברה … ולא לקפוץ וישר לפתוח חברה בע״מ שכן עלויות הטיפול עלולות להיות גבוהות מהרווח.

דוגמה לעוסק פטור

דוגמה לעוסק פטור שנפתח בנתניה והגיע למשרדנו לאחר שניסה להגיש לבד ולהתמודד עם הבירוקרטיה נעזר במס הכנסה … לא ניצל נכון את ההטבות שמגיעות לו בחוק וכתוצאה מכך הכניס סכום של 99,400₪ בשנת 2017 לרווח ה״עוסק הפטור״ שלו במחשבה שהעוסק אכן פטור מתשלומים … אך במהרה. התבהר לו שזה לא המצב … לאחר כחודש קיבל אותו הנישום (נישום היא הגדרת מס הכנסה ולא עוסק כמו במעמ) חובת תשלום של כ- 6,000 ₪ מס הכנסה לשלם וביטוח לאומי לא התעכב והיה צריך לשלם עוד 5,400₪ . לאחר שאותו בעל עסק פטור מנתניה הגיע למשרדי …

הוצאתי מצב חשבון ממס הכנסה ומיד ראיתי שיש עיצום כספי על אי הגשת הצהרת הון, ועוד עשרות התנהלויות לא מוצלחות של העוסק הפטור ״הקטן״.

 מיד הבחנתי שלא הוכנסו כלל הוצאות בעסק שכן עשה את הדוח לבדו לאחר מסע לא פשוט של תיקון הדוחות שהוגשו, והגשת הצהרת הון מסודרת …ובקשות ומכתבים לביטול הקנסות שנוצרו התקבלו  כספים בחזרה לעוסק הפטור ושמח והגיע למשרדי עם זר פרחים והמון חיבוקים ותודות.

ישנם במשרדי עוד עשרות סיפורים כאלו על עוסקים פטורים שנכנסו לחובות ועיקולים כספיים רק מפני שאיחרו או לא ידעו או לא קיבלו והגישו בזמן את הדוחות שנתבקשו.

לסיכום

משרדנו עוקב אחרי כל המיוצגים שלו ומוודא שהכול מוגש בזמן וכשורה ומנצל את היתרון של מספר הלקוחות מול הרשויות כבר ממועד פתיחת התיק של עוסק פטור בנתניה ובסביבה.

לכן, בנתניה פותחים עוסק פטור רק במשרד רואה חשבון טל שמואל. לפתיחת עוסק פטור בנתניה נא לחצו על המספר בראש העמוד ונשמח להכיר ולתת שירות אמין ואיכותי.

צרו קשר

מאמרים חמים

צרו קשר עוד היום

אנו נעריך וניתן הצעת מחיר ללא התחייבות
דילוג לתוכן